Merhaba Steve! Ve fan - - I hevesli bir kullanıcı haline gelmiştir gibi ben biraz son zamanlarda web site / blog okuma oldum Sony A7 (Mark II) . A7 ve tecrübelerinizi izledikten sonra a7s ve Mart Maldivler'de bir çekim sırasında a7s kendimi çalışıyorum, ben A7ii almaya karar verdi ve ben hiç (lanetlemek, onlar beri yoğun olarak kullanıyorum sadece A7R Mark II açıkladı ... ).
Bunun üzerine eski MF lensler sonsuz bir dizi atabilir gerçeği olmanın tek nedeni - Sony gerçekten beni çok daha başka bir kamera daha önce fotoğraf çekmek istiyorum yapar söyleyebilirim. Son zamanlarda ben bile hızlı hareket eden nesneleri (çocuklar (haha), atlar, vb), neredeyse sadece elle ateş. Ve ben bir kaç isim, eski Nikkor lensler, Rokkor, Takumar, Zeiss Jena, Jüpiter, Industar, MIR için, Canon FD lensler, gerçekten güzel vintage cam ele aldık. Neyse - bana doğru yönde işaret için teşekkürler :) Ekli 3 Son fotoğraflar çekilmiş bulmak için lütfen ve ben All çekilmiş ... onlar biraz ilham umuyoruz A7II.
Şu anda Tayland'da ikamet ediyorum ve bazı arkadaşlarım at iz sürme içine ülkede çok az insan bazılarıdır. Açık, hiçbir kaçıyordum. Binmek çoğu kişi binicilik kulüpleri ve yüzük sağ salim bir ortamda kalıyorsun - ama bu adamlar ve kızlar vb ormanlar, tarım arazileri ve Rinding dışarı gidiyor. gerçek anlaşma, bunu söylemek için. Genellikle LOL kendi fotoğraf çekmek için beni taciz, ama ben de bu fotoğrafta gerçekten ödüllendirici konu olarak oldukça bir ayrıcalık hissediyor.
Fotoğraf A7II ile çekildiği Sony E 50mm f / 1.8 OSS Lens (Gümüş) x. Ben arena / halka atı bir MF portre objektifi ile sürme atış diğer gün olarak (kontrol altında AF aksi sayesinde tutarken O gün ben, bir portre objektifi ile at binme vurarak kendimi meydan okumaya karar verdi oldukları gerçeğine rağmen waaaaay orada yavaş hala) gerçekten zordu. Ayar ISO100, f / I 'odak şey elde' ile birlikte sığ alan derinliği bir sweet spot olarak seçti 2.8 olmalıdır.
SON IŞIK - Bu Bangkok'un yüksek artışlar karşısında bir 'güneş battıktan sonra' mavi / saat vurulur. Bu Bangkok günbatımı yöne doğru çok az engelsiz görünümleri biridir ve kelimenin tam anlamıyla o gün fark ışığı olan son saniye sırasında vuruldu; hatta A7II için bundan sonra karanlık gitti (Ben a7s bundan sonra eğlenceli bir zaman vardı olurdu sanırım). Bunun için, bir Tokina 17mm f / 3.5 RMC ile A7II eşleştirilmiş etmişti. 30sec maruz kalma hakkında, 50 ISO, f16 Taken inanıyorum.
Bu atış Bangkok'un ikonik Hua Lamphong tren istasyonu içinde alındı - 3. TREN İSTASYONU SOL ETTİ. İnsanların benim fotoğraf mahvediyor :) önlemek için gece geç saatlerde içeri gitti o gün bu istasyon zor dolayı, soğuk, parlak ve klinik ışığa istasyonun klasik bir görünüm ve his göstermek için yapım içinde çok ağır ve aydınlık olduğu ortaya çıktı.
Bunun dışında gece / b ve eski trenlerin bazı harika fotoğraflar alarak, ben olmadan, bana boş bir eski tren istasyonu hissi, ya da gece geç saatlerde bir istasyon verecek boş parça etrafında bazı yaratıcı çekim denemeye karar verdi s / b gibi daha yaygın teknikler başvurmadan. Bu bir kez daha vuruldu A7II ile x Tokina 17mm f / 3.5 RMC.
PS I gerçekten biraz görüntülerin post-prodüksiyon içine / farkındayım, ama ben 'filtreleri' kullanmıyorum. Tüm sonrası işleme sadece LR ve PS yapılır. Ben fotoğraf veya VDOs, ateş zaman onları çimdik ne yönde görmek için yazılan RAW dosyaları veya VDO klipleri çalışırken, ayrı bir gerçekten güzel bir atış yakalamak için çalışırken, benim için eğlence başlar. Durum verilen herhangi bir fotoğraf, onlara benim algılanan ruh ve an sesi dayanan belli bir tedavi vermek için bana ilham. Bu herkesin tadı olmayabilir, ama benim :) Çok teşekkürler ve en iyi dileklerimle,
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder