Siemens güvenlik sistemleri araştırmacılar özellikle sadece 50 kg (110 £) ağırlığında ve sadece 2,500 RPM yaklaşık 260 kW (348 hp) üretmek için iddia edilen uçaklar için tasarlanmış yeni bir prototip elektrik motoru oluşturduk. Herhangi bir karşılaştırılabilir powerplant beş kat daha büyük olan bir alıntı güçle, yeni motorlu yerden yukarı 1.800 kg (2 ton) take-off ağırlıkları ile uçakların almak için yeterli hırıltı vaat ediyor.
Araştırmacılar önceki elektrik uçak motorlarının tüm bileşenlerini analiz ve yeni prototipte bu optimize iyileştirmeleri içeren böyle bir hafif ama güçlü motoru üretti söylüyorlar. Bu eklendi, araştırmacılar da sonra olası parçaların hafif ve en güçlü seti üretmek için bulguları uygulamadan önce, inşaat öncesinde motoru modellemek için bilgisayar simülasyon yöntemleri bir dizi kullanılır. Sonuç olarak, yeni uçak elektrik tahrik sistemi, kilogram başına 5 kW iddia ağırlık-performans oranını ulaşır. Bu oran olağanüstü bir rakam - kilogram başına yaklaşık 2 kW üreten araçlar için, hatta daha verimli elektrik motorları kilogram başına en az 1 kW üretmek ağır makine kullanılan benzer güçlü bir sanayi elektrik motorları ile karşılaştırıldığında özellikle. dört elektrik motorları Solar Impulse 2 kıyasla, sadece 7.5 kW (10 hp) her üretirler. Yeni Siemens elektrik motoru da doğrudan tahrik ve yaklaşık 2.500 RPM hızına kadar bir pervane dönen, bir iletim gerektirmez.
"Bu yenilik sayesinde dört veya daha fazla koltuklu seri hibrid elektrikli uçağını inşa etmek yapacak," Frank Anton, Siemens Corporate Technology, şirketin merkez araştırma biriminde eAircraft Başkanı söyledi. "Biz 50 ila 100 yolcu ile bölgesel uçakları hibrid elektrikli tahrik kullanımının gerçek bir orta vadeli imkanı olduğuna ikna oldunuz."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder