"Çok güzel, ama asla biri satmak için gidiyoruz." Bu EarthRoamer, dünyanın en zorlu off-road sefer araçların bazılarının üreticisi, dışarı ürünü haddeleme oldu 12 yıl boyunca birçok kez duydum bir duygu bu. Ama aslında, bunlardan 150 onları sattı. Şirket şimdi daha büyük, daha pahalı 4x4 motorum üzerinde çalıştığını, onları satarak devam böylece emindir. Biz daha önce tüm yeni temel özellikleri bir göz attım XV-HD seferi araca ve seyahat sonra Overland Expo , biz onun yakın yedi rakam fiyat etiketi de dahil olmak üzere, bu sevimsiz yapı hakkında birkaç ayrıntı var.
Biz umut ve merak dolu EarthRoamer en açıklanması olay kadar yürüdü. Her kuytu keşfettikten sonra XV-LTS geçen yıl, biz hiç bizim duyularımız daha büyük, zorlayıcı XV-HD sertçe could not wait. EarthRoamer standında önünde çamur büyük, açık yama XXL akordeon kamyonun gelişini mükemmel prime çıktı. Şeyler, soğuk, kalın çamur, sadece açık havada, çok bir auto show basın toplantısında olduğu gibi, düzenli bir şekilde ilerledi. Tanıtımları, pleasantries ve fındık-ve-cıvata iş konuşmak her zamanki vardı. Kalabalığın büyük anı bekliyordum, huzursuzca karıştırılır.
Sonunda. an geldi ortaya koymaktadır. Artık sadece gösteren konuşuyor. İşin garibi, F-650 V8 veya çamur, Avrupa'nın "Nihai Countdown" çok-sesli yorumuyla aracılığıyla zorlukla duyulabilir vinçler zayıf sızlanışıyla, parçalıyor 46-lastiklerin ses hoparlörleri üzerinden de pompalanan hiçbir gümbürtüsü. "Ahhh ... Bir motor daha az prototip, aslında tüm sürücü bileşenlerini yükleme bitmiş değil," Biz bir an için düşündü. Biz EarthRoamer bile F-650 kamyon şasi teslim alır önce Ford powertrain yükler unutmayın şansı vardı önce, büyük bir posteri görünüm içine inçlik. Her gözler önüne seren kırışıklık ile gerçekleşme dawned: hayır bitmiş XV-HD araç, prototip ya da kabuk varlığı bizi gracing olacaktır. Biz XV-HD render bir poster ile sıkışmış. Tabii, yine büyük bir posteri vardı, ama ...
Sahnede çamur yakın gevşek yığın savurmak dürtü geri mücadele sonra biz bu konuda düşünce ve somut aracın eksikliği rağmen oldu aslında bayağı serin tanık ne fark etti. Biz posteri değil, dizel 4x4 ve kompozit yaşam modülünün muhteşem bir kokteyl bakıyorduk sebebi, tasarım oldu o yeni. EarthRoamer zamanlama gerisinde ve gösteri zaman bir prototip tamamlamak için başarısız değildi. XV-HD basitçe bile kalıp inşaatı başladı olmasaydı çekim masadan çok taze. EarthRoamer açıklandığı gibi Aslında, Ford, hatta motorum etrafında tasarlanmış 2016 F-650 şasisi üzerine üretime başladı etmemişti.
Biz XV-HD gelecek yılki Overland Expo'da görünecektir umutlu konum. EarthRoamer kitaplar ilk sırasını vardır ve önümüzdeki birkaç ay içinde kalıp tamamladıktan sonra, daha sonra bu yıl üretimine başlamayı planlıyor. Bazı özellikler ve seçenekler şimdi ve sonra arasında değişebilir ederken, Colorado merkezli şirket, en büyük model ile gidiyor yönünde oldukça iyi bir tanıtıcı var gibi gözüküyor. Yeni sefer araca bizim ilk göz detaylı olarak XV-HD 330 hp 6.7-litre dizel Powerstroke V8 ile Yeni Ford F-650 üzerine kurulmuş bir 35-foot (10.7 m) motorum olduğunu. F-550 tabanlı XV-LT serisi dost, günlük kamyonet bakmak kıyasla F-650 HD büyük, meaner, daha endüstriyel bir yüz verir.
"Biz Kenworth için, Freightliner için, Uluslararası, farklı şasi bir demet baktı ve biz Ford geri geldi," 2016 [F-650] şasi oldukça etkileyici "dedi. EarthRoamer başkan ve COO Tyler Tatro açıkladı. Ve bu motor verimli olduğunu, güçlü ve üzerinde garanti oldukça etkileyici;. Onlar 250.000 mil, beş yıllık garanti yapıyoruz " .. Bu kadar; "taksi de diğer büyük kamyonlar herhangi biz taksi üzerinde o büyük ranza alabilirsiniz çünkü bu bizim tasarımın önemli bir parçası taksi yüksekliği bizim için iyi değil yüksek kaliteli uyum ve bitirmek vardır Ne dışında bu gibi high-end kamyon diğer tüm inşaatçılar bizi ayarlar. "
aslında hayata gelir ve bunun üzerinden sürücüler zaman - EarthRoamer HD çamura takılıp almaz sağlanması, kendi kuracak, böylece şasi, dört tekerlekten çekiş ile gelmeyecek. EarthRoamer ayrıca hava yolculuğu süspansiyon ekleme gibi diğer bazı mekanik değişiklikler, yapmayı planlıyor. Akordeon modülü: kilitli bir kasaya sahip, EarthRoamer kendi ekmek ve tereyağı olan manzaraları döndü. Eğer (bu makalenin galeride) bizim XV-LTS makalesinde geçen yıl yayımlanan XV-HD render ile yeni tasarım karşılaştırdığımızda Gördüğünüz gibi, akordeon tasarım orijinal XV-HD kavramdan yeniden bir çalışma yapılmıştır. Tatro ve EarthRoamer kurucusu Bill Swails tutarlı bir görünüm geliştirmek ve akordeon ve F-650 kabinine arasında akmaya Ford tasarımcısı ile çalıştı. Bu çaba, sürekli karakter çizgileri ve pencere yapıları parlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder