kamera sistemi paketlerim

kamera sistemi paketlerim
kamera sistemi paketlerim

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Freightliner SuperTruck

Geri 2009 yılında, ABD Enerji Bakanlığı kendi SuperTruck Challenge'ı yayınladı. kamyon üreticileri için programın sağladığı fonlama tasarımı ve temel 2009 kamyon daha az yüzde 50 daha fazla yük verimli bir prototip aracı inşa etmek. Freightliner SuperTruck - Daimler Trucks Kuzey Amerika geçenlerde yanıtını açıkladı. Bu 115 oranında bir iddia verimlilik artışı ile, yüzde 50 rakam ötesine geçer. kamyon Daimler sermayeli şirketlerin Kamyon Detroit Motorlar, Mercedes-Benz ve Fuso arasında bir işbirliği ile oluşturulmuştur.

Artan verimlilik Çok daha iyi aerodinamik kaynaklanmaktadır. Bu araç karayolu hızlarda seyahat edildiğinde yakın ızgaranın traktör ve römork ve havalandırma kaburgalar arasındaki uçurumu gibi ayarlanabilir sürüş yüksekliği gibi özellikleri, arka tekerlek grenaj, belden yan extenders içeren çok akıcı traktör ile kısmen başarıldı . O geri arkadaki e römorkun arkasında uzayda kadar bina türbülans devam ederken yan etekler, uzak alt gelen tekerlekler geçmiş havayı kanalize ve römork, ilerler düzene. Sonuç olarak, SuperTruck temel kamyon daha iddia yüzde 54 daha aerodinamik.

Vurgu bir sürü de hafif malzemeler kullanılarak ve sürtünmeyi azaltarak yerleştirildi. Bu yuvarlanma direncini azaltır kauçuk bileşiği ile yapılan az traversler, daha hafif bir arka süspansiyon ve özel Michelin lastikleri gerektiren bir traktör çerçeve tasarımı içerir. Bu yaklaşımları ve diğerlerini kullanarak, £ 700 (318 kg) toplam traktör kapalı tıraş edildi. Belki şaşırtıcı değil, SuperTruck da melez dizel / elektrikli tahrik sistemi vardır. Onun pil gücü artırmanın bir yolu olarak, ancak, sıcak egzoz termal enerjiyi hasadın bir atık ısı geri kazanım sistemi kullanır. özel tasarlanmış, düşük sürtünmeli 10.7 litrelik motor, bu arada, (SuperTruck Challenge başka belirtilen hedefi oldu) etkileyici bir yüzde 50 freni ısıl verim yönetir. Diğer birçok etkinlik artırıcı özellikler ek dahil edildi. Bunların birkaç bağımsız kargo soğutma sistemi güç olabilir römork üzerinde çatı güneş panelleri arasında; Daha yüksek sıcaklıklarda ve basınçlarda çalıştırmak için motor sağlayan bir egzoz son işleme sistemi; ve bir GPS tabanlı tahmini sistem vites değiştirir ve hızını ayarlayarak, yaklaşan arazi dayalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder